La finalizarea unei comenzi veti primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii in sistemul Christmasworld.ro. In eventualitatea in care nu veti primi mesajul de confirmare va rugam sa ne adresati direct un e-mail la adresa order@christmasworld.ro . In cel mai scurt timp va vom contacta telefonic pentru remedierea situatiei.
Toate comenzile primite pana la ora 12 se livreaza in 48 de ore lucratoare. Pentru comenzile primite dupa ora 12 este posibil sa fie procesate numai a doua zi, termenul de livrare se decaleaza corespunzator. Comenzile din zilele nelucratoare vor fi procesate in prima zi lucratoare. Astfel, comenzile din zilele de sambata si duminica sunt procesate si expediate lunea. In cazul sarbatorilor legale, 1-2 si 24 ianuarie, 6 si 8 aprilie, 1 si 27 mai, 1 iunie, 15 august, 30 noiembrie si 1 decembrie procesarea comenzilor se va face in prima zi lucratoare, daca nu vom stabili alt program in prealabil. Comenzile primite dupa Craciun se vor livra conform acestui program.
Pentru comenzi cu o valoare cu TVA mai mare de 300 lei, nu se aplica taxe de expediere.
Pentru comenzi cu o valoare cu TVA mai mica de 300 lei se aplica o taxe de expediere a produselor in suma fixa de 29 lei pentru livrarea la adresa prin curier sau taxe variabile pentru livrarea la puncte de ridicare Ship&Go Cargus si Easy-box Sameday.
Livrarea produselor comandate se realizeaza prin curier sau la pachetomatele Sameday si Cargus. Adresa de livrare va fi cea indicata in comanda Dvs. La expedierea comenzii va vom transmite un e-mail cu datele acesteia si codul de urmarire a coletului pentru a verifica stadiul expedierii pe site-ul curierului, www.sameday.ro sau www.cargus.ro . In anumite situatii este posibila si livrarea prin alte companii de curierat
In cazul in care ati ales livrarea la pachetomatele Sameday, plata se va efectua cu cardul pe site ca ultim pas pentru validarea comenzii sau cu ordin de plata. Pentru livrarea la pachetomatele Sameday nu este disponibila plata ramburs.
Raspunderea privind expedierea produselor in cea mai buna conditie este in sarcina noastra. Predarea-primirea coletelor se face in prezenta curierului si a persoanei imputernicite sa primeasca coletul, asa cum ati stabilit Dvs. prin comanda.
Daca in momentul predarii coletului observati ca acesta a fost deschis pe traseul livrarii pana la Dvs. va rugam sa nu primiti coletul, sa nu platiti contravaloarea expedierii si sa ne trimiteti un e-mail la adresa order@christmasworld.ro . In cel mai scurt timp va vom contacta telefonic pentru clarificarea situatiei si reconfirmarea comenzii.
Va rugam pastrati chitanta, ca dovada a platii, cel putin 30 zile. Factura fiscala o veti gasi in contul Dvs. pe site in sectiunea Contul Meu / Facturi sau Fisiere .
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne adresati intrebarile Dvs. la adresa e-mail: order@christmasworld.ro .
Suport clienti De luni pana vineri de la 8 la 16:30
0761 445 141 0744 559 586 order@christmasworld.ro